11 תשובות
נטורל ירוק
או נטורל תכלת לבן
או נטורל תכלת לבן
אף אחד מהקרמים לא עזר לי, לי אישית עזרו שמנים, ממליצה בעיקר על שמן ארגן. יש לי שיער ממש נפוח והשמנים מורידים את הנפח משמעותית.
שואל השאלה:
כן גם לי זה הוריד הקטע הוא שהשיער מתנפח באמצע היום^^ משתמשת בקיק נחשב לשמן הכי טוב.
כן גם לי זה הוריד הקטע הוא שהשיער מתנפח באמצע היום^^ משתמשת בקיק נחשב לשמן הכי טוב.
שואל השאלה:
מה הדם של הקרם^^
מה הדם של הקרם^^
קיק טוב לחיזוק והארכת השיער, ארגן ספציפית טוב להורדת הנפח והחלקת השיער. גם שמן ארגן אפשר למרוח כל יום כמו סרום.
שואל השאלה:
פחות בא לי להחליק את השיער, פשוט שהוא לא יתנפח
והקיק שלי הוא בתוך סירום
פחות בא לי להחליק את השיער, פשוט שהוא לא יתנפח
והקיק שלי הוא בתוך סירום
האמת שקרם רק גרם לשיער לשי להיות יותר נפוח ומגעיל.
החלפתי לשמן ארגן וזה הרבה יותר טוב
החלפתי שמפו ומרכך גם וצריך לייבש את השיער אחרי מקלחת עם מגבת 15 דקות(מגבת על הראש) ואז שזה חצי יבש תסתרקי ותשימי את השמן
החלפתי לשמן ארגן וזה הרבה יותר טוב
החלפתי שמפו ומרכך גם וצריך לייבש את השיער אחרי מקלחת עם מגבת 15 דקות(מגבת על הראש) ואז שזה חצי יבש תסתרקי ותשימי את השמן
אנונימית
אל תקני אל הנטורל הכתום הוא לא עוזר בכלום השתמשתי בו איזה 4 שנים ואין שום שינוי
קרמים בכללי לא עוזרים
לי ממש ממש עזר הסרום של cabello האדום
לא רק שהוא עזר לשיער לי לא להתנפח היא גל עשה את השיער שלי יותר נעים וחלק
קרמים בכללי לא עוזרים
לי ממש ממש עזר הסרום של cabello האדום
לא רק שהוא עזר לשיער לי לא להתנפח היא גל עשה את השיער שלי יותר נעים וחלק
שואל השאלה:
הוא גרם לשיער שלך לא להתנפח?
הוא גרם לשיער שלך לא להתנפח?
השחור עם הקרטין מדהיםם
נטורל כתום לבן בלבד