7 תשובות
לא
שואל השאלה:
אחותי יודעת..
אחותי יודעת..
לא, הוא היה חבר של אחותך.
עדיף שלא...
שואל השאלה:
אה.. מה עם אין לה בעיה עם זה(אנחנו זהות)
אה.. מה עם אין לה בעיה עם זה(אנחנו זהות)
עדיף לא אבל אם היא מרשה אז בסדר
גם אם אין לה
זה מוזר וזה נראה לי לא מתאים
פלוס העניין שאתן זהות
זה מוזר וזה נראה לי לא מתאים
פלוס העניין שאתן זהות
באותו הנושא: