3 תשובות
לא עברתי בגרויות בלי קונצרטה והינה אני ארבעה חודשים לתוך התפקיד
לא, יש גם מבחן ביום המאה שבודק את זה
אני עם בעיות קשב וריכוז ואני יכולה להעיד על עצמי שאני לא אצליח :)
Zm