5 תשובות
שואל השאלה:
בגלל זה עזבה אותי
בגלל זה עזבה אותי
אנונימי
היא ילדותית במקום להישאר ולנסות לעבוד על זה היא עזבה אותך
אל תשלח לה כלום
אל תשלח לה כלום
אנונימי
שואל השאלה:
כי עיצבנתי אותה
כי עיצבנתי אותה
אנונימי
לא חושבת שאתה זה שצריך להתנצל
עזבה אותך בגלל כסף?
שתישאר פגועה הנצלנית הזאת
שתישאר פגועה הנצלנית הזאת
אנונימי
באותו הנושא: