4 תשובות
זה תהנו לא אמיתי זה יותר "תסבלו" אבל במילים יפות יותר
זה יעני תהנו בציניות , כאילו "תודה באמת שחשבתם עליי"
וואי זאת אני פשוט אני כועסת אליהם שלא הזמינו אותי אז באלי להראות שלא אכפת לי חחח
זה כמו לומר תסבלו במילים אחרות
באותו הנושא: