8 תשובות
זה יהיה מוזר קצת כן, עזבת בגלל משהו, למה שתחזרי למקום שעזבת כי לא היה לך טוב בו?
זה כמו לחזור לאקס מאמי
שואל השאלה:
מה שמפריע לי זה רק השאלות של אנשים והריכולים.. בעיקר מאותן בנות
אנונימית
לא מוזר , תראי להן שחזרת מחודשת וחזקה םי אלף
שואל השאלה:
המנהלת הכריחה אותי לעבור כי לא היה לה כוח להתעסק עם זה.
הן עשו דברים שאני באמת מעדיפה לא לפרט פה.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני כל-כך רוצה לחזור.
אין לכם מושג כמה
אנונימית
שואל השאלה:
אגב אף אחד שם לא יודע למה עזבתי..
לא נראה לי שאני מעניינת מישהו כי בתאכלס כולם מתרכזים בחיים שלהם.
אבל בחודש הראשון זה הולך להיות קשה.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה למטרה טובה.
אנונימית
כל הכיתה שלך זה 3 בנות? מה אכפת לך מהם בכלל למה את דופקת על זה בכלל דין וחשבון