6 תשובות
נראה לי שהולכים למועד בית
עושים מועד ב
הולכים למועד בית נראה לי
אין באמת מה לעשות, ניגשים במועד הבא.
אם זו בגרות במתמטיקה או אנגלית במועד קיץ אז יש מועד ב יחסית בסמוך.
אם הבגרות היא בחורף אפשר לגשת במועד קיץ, אבל אם הבגרות היא בקיץ אז יהיה אפשר לגשת רק בחורף שנה הבאה
אם זו בגרות במתמטיקה או אנגלית במועד קיץ אז יש מועד ב יחסית בסמוך.
אם הבגרות היא בחורף אפשר לגשת במועד קיץ, אבל אם הבגרות היא בקיץ אז יהיה אפשר לגשת רק בחורף שנה הבאה
שואל השאלה:
^ אה אוי ומה קורה בתוכנית המחר? נגיד אני בתוכנית המחר ( כיתה י ) ואני ממש פוחדת ששנה הבאה אני הולכת לבגרויות וזה יקרה לי כי בתוכנית המחר אין מועד ב..
^ אה אוי ומה קורה בתוכנית המחר? נגיד אני בתוכנית המחר ( כיתה י ) ואני ממש פוחדת ששנה הבאה אני הולכת לבגרויות וזה יקרה לי כי בתוכנית המחר אין מועד ב..
אנונימית
כל עוד זה מבחן בגרות חיצונית של משרד החינוך יש רק מועד אחד או שניים בשנה.
אבל אני לא ממש מכיר את התוכנית, עדיף שתבררי מול המורה
אבל אני לא ממש מכיר את התוכנית, עדיף שתבררי מול המורה
באותו הנושא: