12 תשובות
אין מה לעשות פשוט מתמודדים עם זה, זה יעבור אחרי כמה דקות
כן זה עובר לבד...
כנראה זה צגובה אלרגית תשטפי את זה
אולי גילחת לפני?
גילחת? זה תמיד שורף אחרי שמגלחים
לי בהתחלה זה היה שורף גם בלי לגלח
תשתפי את זה במעם וסבון
שואל השאלה:
לא לא גילחתי אני עם לייזר
אנונימית
אז תשטפי רק עם מים ואז שימי אלוורה או משחה מרגיעה אחרת
זה לא אמור להיות משהו נורא...
סבלתי?
שואל השאלה:
ומה עשית?
אנונימית
וואי זה קרה לי אתמול