5 תשובות
סתם שטויות כל שנה אומרים את זה ולא קורה בסוף כלום
עכשיו אינסטגרם חוסמים הרבה עמודים לא פעילים אז אנשים מעלים סטורים כדי שלא יחסמו להם
שואל השאלה:
למה שאיסטגרם יחסום ת'עמוד שלהם?
אנונימי
וואי אין לי מושג חשבתי זה באג
אנונימית
כדי שיראו שהם פעילים שאינסטגרם לא יחסמו להם את העמוד