35 תשובות
אנשים עם אייקיו נמוך לא מוכנים לקבל את זה שהאייקיו שלהם נמוך
אותו הדבר אנשים עם חור בהשכלה לרוב לא מוכנים להודות בזה שהם לא יודעים משהו. ובגלל זה האנשים עם החור בהשכלה המציאו את אלוהים כדי שתהיה להם תשובה להכל
אותו הדבר אנשים עם חור בהשכלה לרוב לא מוכנים להודות בזה שהם לא יודעים משהו. ובגלל זה האנשים עם החור בהשכלה המציאו את אלוהים כדי שתהיה להם תשובה להכל
כי לאנשים (בייחוד ישראלים, לא בקטע רע) קשה לקבל את העובדה שיש אנשים חכמים יותר מהם
כי זה פשוט לא נכון.
השמאל משכיל במה? בלתת שטחים ולסכן את חיילי צהל? בלהתלונן כל הזמן ולפגוע בסממנים יהודים? בזה הם משכילים יותר?
עצוב שאנשים מודדים השכלה על פי עמדה פוליטית.
השמאל משכיל במה? בלתת שטחים ולסכן את חיילי צהל? בלהתלונן כל הזמן ולפגוע בסממנים יהודים? בזה הם משכילים יותר?
עצוב שאנשים מודדים השכלה על פי עמדה פוליטית.
לא ידעתי שאנשים שהיו בבר אילן, מופת והנדסת תוכנה, כמוני לדוגמא, נחשבים למשכילים פחות
אנשים שטוענים שהימין בעלי אייקיו נמוך - סיכוים גבוהים שהם בעצמם בעלי אייקיו נמוך.
מי הקנה להם את הזכות לקבוע למי יש יותר אייקיו?
מי הקנה להם את הזכות לקבוע למי יש יותר אייקיו?
^^ את יודעת, אם רבים עם טיפשים יורדים לרמה שלהם, ואז הם יביסו אותך עם הניסיון שלהם בתחום
שואל השאלה:
איש יהודי, יש הגדרה די ברורה לאדם משכיל, מה התגובה שלך קשורה?
בממוצע, אזורי פריפריה מצביעים ימין, בממוצע, אנשים מהפריפריה עניים יותר, בממוצע, עניים יותר הם משכילים פחות.
זה מאוד ברור, למה להתכחש לזה?
איש יהודי, יש הגדרה די ברורה לאדם משכיל, מה התגובה שלך קשורה?
בממוצע, אזורי פריפריה מצביעים ימין, בממוצע, אנשים מהפריפריה עניים יותר, בממוצע, עניים יותר הם משכילים פחות.
זה מאוד ברור, למה להתכחש לזה?
אנונימי
שואל השאלה:
"לא ידעתי שאנשים שהיו בבר אילן, מופת והנדסת תוכנה, כמוני לדוגמא, נחשבים למשכילים פחות"
גם לא ידעתי שבן אדם שהצטרף למפלגה הנאצית והציל יהודים (כמו שינדלר) הוא אדם רע.
תחשוב טוב טוב על התגובה שלך ועל כמה שהיא לא חכמה.
"לא ידעתי שאנשים שהיו בבר אילן, מופת והנדסת תוכנה, כמוני לדוגמא, נחשבים למשכילים פחות"
גם לא ידעתי שבן אדם שהצטרף למפלגה הנאצית והציל יהודים (כמו שינדלר) הוא אדם רע.
תחשוב טוב טוב על התגובה שלך ועל כמה שהיא לא חכמה.
אנונימי
חחח בגלל זה יאיר לפיד ללא בגרות ותואר אחד אפילו אין לו נכון? מירב מיכאלי עם קורס בתפירה חחח חחח חחח חחח חחח
וביבי הימיני לעומתם מחזיק בהשכלה הגבוהה ביותר- סיים באוניברסיטת m.i.t במסצ'וסטס את לימודי התואר הראשון שלו בארכיטקטורה. באותו מוסד הוא גם למד את התואר השני שלו במנהל עסקים.
אמסלם מהליכוד מחזיק בשתי תארים!
מירי רגב מחזיקה תואר ראשון בחינוך ותואר שני במנהל עסקים!
בן גביר עם תואר במשפטים!!
סמוטריץ לומד תואר שני..
ומירב מיכאלי קורס תפירה חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח
וביבי הימיני לעומתם מחזיק בהשכלה הגבוהה ביותר- סיים באוניברסיטת m.i.t במסצ'וסטס את לימודי התואר הראשון שלו בארכיטקטורה. באותו מוסד הוא גם למד את התואר השני שלו במנהל עסקים.
אמסלם מהליכוד מחזיק בשתי תארים!
מירי רגב מחזיקה תואר ראשון בחינוך ותואר שני במנהל עסקים!
בן גביר עם תואר במשפטים!!
סמוטריץ לומד תואר שני..
ומירב מיכאלי קורס תפירה חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח חחח
^^ זה שבמפלגות אחרות אין "אדם רע" לא אומר שאני מסכים עם הדעות שלהם או מתכוון לבחור בהם.
תחשוב טוב טוב על התגובה שלך ועל כמה שהיא לא חכמה
תחשוב טוב טוב על התגובה שלך ועל כמה שהיא לא חכמה
כי זה נוח להם.
^^
את קוראת לביבי ימני, כבר טעות.
את קוראת לביבי ימני, כבר טעות.
שואל השאלה:
^^^ עוד תגובה של ימניה לא חכמה.
שיעור ההשכלה בקרב שמאלנים גבוה יותר, זאת עובדה.
^^^ עוד תגובה של ימניה לא חכמה.
שיעור ההשכלה בקרב שמאלנים גבוה יותר, זאת עובדה.
אנונימי
^נו איפה העובדה שואו מי פליז.. להגיד עובדה כולם יודעים להגיד יפה מאוד אבל איפה העובדה? איפה היא? אני רוצה לראות במו עייני שחור על גבי לבן יאללה. תן ציטוט, תן הוכחה.
^ אתה אפילו לא מצליח להבדיל בין מילים עם פניה לנקבה לבין מילים עם פניה לזכר, לפי הדרך שבה אני כותב זה ברור שאני זכר,
א. תלמד לקרוא.
ב. תלמד שיש אנשים חכמים ממך.
ג. תלמד בכללי כי לא נראה שאתה מבין יותר מידי דברים.
ד. תפסיק לבלבל את המוח בלי להקשיב למה שאחרים אומרים לך, זה כמו לדבר עם קיר.
א. תלמד לקרוא.
ב. תלמד שיש אנשים חכמים ממך.
ג. תלמד בכללי כי לא נראה שאתה מבין יותר מידי דברים.
ד. תפסיק לבלבל את המוח בלי להקשיב למה שאחרים אומרים לך, זה כמו לדבר עם קיר.
שואל השאלה:
^^^^ כנראה שהרמז לא ברור, אז אני אגיד לך במפורשות למה התגובה שלך לא חכמה.
אמרתי שלרוב הימין משכיל פחות, ואתה נתת לי דוגמה ספציפית, כאילו שאם אתה ימני משכיל זה אומר שכל הימנים הם משכילים.
עשיתי אותו דבר עם הנאצים, הרי היו כמה נאצים שעזרו ליהודים אז למה אומרים שהנאצים רעים? אותו היגיון כמו שלך.
^^^^ כנראה שהרמז לא ברור, אז אני אגיד לך במפורשות למה התגובה שלך לא חכמה.
אמרתי שלרוב הימין משכיל פחות, ואתה נתת לי דוגמה ספציפית, כאילו שאם אתה ימני משכיל זה אומר שכל הימנים הם משכילים.
עשיתי אותו דבר עם הנאצים, הרי היו כמה נאצים שעזרו ליהודים אז למה אומרים שהנאצים רעים? אותו היגיון כמו שלך.
אנונימי
אנע לא מבינה על מה הוויכוח פה סליחה
א. שואל השאלה תביא מקור לטענה הזו
ב. בין אם זה נכון או לא, מה אתה חושב שהתשובה לכך תהיה? אנשים מכחישים משהו כי זה נוח להם
למה סתם להתסיס כאן
א. שואל השאלה תביא מקור לטענה הזו
ב. בין אם זה נכון או לא, מה אתה חושב שהתשובה לכך תהיה? אנשים מכחישים משהו כי זה נוח להם
למה סתם להתסיס כאן
שואל השאלה:
שמע אתה טמבל רציני, התכוונתי לאביטל.
שמע אתה טמבל רציני, התכוונתי לאביטל.
אנונימי
^ אני גם יכול להגיד שהשמאל פחות חכם, למה? כי ככה אני רוצה להגחד
^^אתה אומר שעובדתית הימין הוא פחות משכיל מהשמאל תראה לי הוכחה בבקשה, איפה זה רשום, איפה הסטטיסטיקה הזאת, מי חקר אותה מי בדק אותה מי רשם אותה כמה נבדקו מה הבדיקות שנעשו בבקשה תן הוכחות במקום להגיד כמו ילד בן אפס "עובדה, עובדתית" יאללה אני רוצה ראיות בעיינים שלי הוכחות חותכות ולא זיבולי שכל מטופשים.
דיי לשקר כבר כמה שקרים אפשר לשקר קצת טקאט חחח בחיי זה בדיחה.
דיי לשקר כבר כמה שקרים אפשר לשקר קצת טקאט חחח בחיי זה בדיחה.
שואל השאלה:
אביטל, כבר הראתי לך את זה.
ימנים לרוב באים מהפריפריה, משמע הם עניים יותר, משמע הם משכילים פחות.
אם היית חושבת עם השכל שלך (מה שאת לא עושה בדרך כלל) היית מגיע למסקנה הזו בעצמך.
אביטל, כבר הראתי לך את זה.
ימנים לרוב באים מהפריפריה, משמע הם עניים יותר, משמע הם משכילים פחות.
אם היית חושבת עם השכל שלך (מה שאת לא עושה בדרך כלל) היית מגיע למסקנה הזו בעצמך.
אנונימי
שואל השאלה:
חחח 2 מפגרים.
חחח 2 מפגרים.
אנונימי
אז בסדר שואל השאלה למה לשאול תשאלה הזו? לנפנף להם תעובדה הזו בפנים?
^^^אז לא רק שאתה שקרן ונפחן וממציאן אתה גם גזעני וחיי בסטיגמות מתומטמות ועל זה נאמר- מאחלת לך רק בריאות חחח
אין שום הוכחה שהשמאל משכיל יותר כי אין חייה כזאת זה לא קיים זה לא הגיוני אין דבר כזה מספיק לשקר ולהמציאי.
אין שום הוכחה שהשמאל משכיל יותר כי אין חייה כזאת זה לא קיים זה לא הגיוני אין דבר כזה מספיק לשקר ולהמציאי.
שואל השאלה:
אלוהים את כל כך לא חכמה שאת ממשיכה לבלבל את המוח למרות שאם היית טורחת לקרוא קצת מה כתבתי למעלה היית מקבלת תשובה.
ואת עוד יורדת עלי וחושבת שאת כזאת חכמה.
אלוהים את כל כך לא חכמה שאת ממשיכה לבלבל את המוח למרות שאם היית טורחת לקרוא קצת מה כתבתי למעלה היית מקבלת תשובה.
ואת עוד יורדת עלי וחושבת שאת כזאת חכמה.
אנונימי
שואל השאלה:
"מתומטמות" תלמדי לכתוב מטומטמות.
"מתומטמות" תלמדי לכתוב מטומטמות.
אנונימי
^^למי אתה מתכוון
^^עדיף להיות לא חכמה מאשר שקרנית וגזענית. סורי.. זאת האמת.
שואל השאלה:
מעולם לא ראיתי אישה טיפשה כל כך. גם כשמציגים לך את האמת לפנים את ממשיכה להתכחש.
מעולם לא ראיתי אישה טיפשה כל כך. גם כשמציגים לך את האמת לפנים את ממשיכה להתכחש.
אנונימי
^איזה אמת הצגת? איפה היא? תראה לי מקור בבקשה ולא להמציאי מהתחת!
שואל השאלה:
ותסבירי לי בבקשה היכן הגזענות והשקר. יואו את לא מפסיקה להביך את עצמך.
ותסבירי לי בבקשה היכן הגזענות והשקר. יואו את לא מפסיקה להביך את עצמך.
אנונימי
^"ימנים לרוב באים מהפריפריה, משמע הם עניים יותר, משמע הם משכילים פחות."
אתה יודע כמה שמאלנים יש בפרפריה וכמה ימיניים יש במרכז??? מלא!
אתה יודע כמה עשירים יש בפרפרייה? ויש גם עניים במרכז! ומה הקשר בכלל כסף להשכלה אדם יכול לבוא מבית עני ולצאת עם שתי תארים וים תעודות הצטיינות הידעת?!- אתה פשוט גזען ושקרן שממציאי והוזה וחבל, אתה אומר עובדה ועובדה אבל איפה העובדה??? כל מילה שניה "משמע" מה זה משמע??? תן מקור! כדי שמשהו יקרא עובדה צריך מקור ציטוט מכתבה כולשהי כתבה שהתפרסמה איפשהו מתישהו משהו!!! ולא חהגיד"משמע" לא אומרים עובדה ואז ממציאים משהו סטיגמתי וגזעני לא ילד זה לא עובד ככה!
עובדתית היא שרוב החברי כנסת הימיניים מחזיקים בתארים שעברו בהצטיינות זאת עובדה!
אתה יודע כמה שמאלנים יש בפרפריה וכמה ימיניים יש במרכז??? מלא!
אתה יודע כמה עשירים יש בפרפרייה? ויש גם עניים במרכז! ומה הקשר בכלל כסף להשכלה אדם יכול לבוא מבית עני ולצאת עם שתי תארים וים תעודות הצטיינות הידעת?!- אתה פשוט גזען ושקרן שממציאי והוזה וחבל, אתה אומר עובדה ועובדה אבל איפה העובדה??? כל מילה שניה "משמע" מה זה משמע??? תן מקור! כדי שמשהו יקרא עובדה צריך מקור ציטוט מכתבה כולשהי כתבה שהתפרסמה איפשהו מתישהו משהו!!! ולא חהגיד"משמע" לא אומרים עובדה ואז ממציאים משהו סטיגמתי וגזעני לא ילד זה לא עובד ככה!
עובדתית היא שרוב החברי כנסת הימיניים מחזיקים בתארים שעברו בהצטיינות זאת עובדה!
שואל השאלה:
לכי לynet, יש שם מפה של המדינה לפי שיעורי ההצבעה לכל מפלגה.
תראי שבערים כמו תל אביב, כפר סבא, הרצליה, רמת גן וכו' המפלגות הפופולריות הן מרכז עד שמאל, ואילו בערים עניות יותר כמו פתח תקווה, אשדוד וקריית מלאכי המפלגות הפופולריות הן מפלגות ימניות.
הפריפריה בממוצע ענייה יותר, ואנשים משכילים נוטים להרוויח יותר.
מה המסקנה? המסקנה היא שאנשים משכילים הם לרוב יותר עשירים, ועשירים נוטים לגור במרכז, בערים שמאלניות.
לכי לynet, יש שם מפה של המדינה לפי שיעורי ההצבעה לכל מפלגה.
תראי שבערים כמו תל אביב, כפר סבא, הרצליה, רמת גן וכו' המפלגות הפופולריות הן מרכז עד שמאל, ואילו בערים עניות יותר כמו פתח תקווה, אשדוד וקריית מלאכי המפלגות הפופולריות הן מפלגות ימניות.
הפריפריה בממוצע ענייה יותר, ואנשים משכילים נוטים להרוויח יותר.
מה המסקנה? המסקנה היא שאנשים משכילים הם לרוב יותר עשירים, ועשירים נוטים לגור במרכז, בערים שמאלניות.
אנונימי
שואל השאלה:
התגובה שלך לא רלוונטית כרגיל, כי אני מדבר על הממוצע, למי אכפת שיש ימניים במרכז אם רובם מהפריפריה? למי שיש עניים במרכז אם לרוב האנשים במרכז יש מצב כלכלי טוב יותר?
התגובה שלך לא רלוונטית כרגיל, כי אני מדבר על הממוצע, למי אכפת שיש ימניים במרכז אם רובם מהפריפריה? למי שיש עניים במרכז אם לרוב האנשים במרכז יש מצב כלכלי טוב יותר?
אנונימי
אבל שמאל וימין לא קשור לעוני השכלה ולגזע עדה דת גיל ולא יודעת מה!!! יכול להיות שדווקא הימיני המזרחי שחיי במרכז הוא זה שמחזיק בהשכלה הגבוהה ולא השמאלני האשכנזי העשיר שדווקא הוא ללא השכלה, הבנת? אין שום מקור שאומר השמאל האשכנזי מהרכרכז חכם יותר ומושכל יותר אין שום עובדה כזאת- אין שום חייה כזאת, ולא תהיה גם ולכן כל ההשערות שלך והמסקנות שלך הן שלך! בלבד!! ושל גזעניים וסטגמטים כמוך אולי גם.. והן רחוקות מלהיות עובדה כמו שאתה צורח כבר שעה! הבנת??? או שעדיין לא?
באותו הנושא: