5 תשובות
כן כל אחד בקצב שלו וזה בסדר
אנונימית
אישית אני לא מכירה
אני אחד מהם, ואני לא מרגיש צורך ברישיון כשאני גר בעיר קטנה, יותר בריא ללכת ברגל או באופניים, ויותר אקולוגי לנסוע בתחבורה ציבורית למקומות רחוקים יותר