7 תשובות
שואל השאלה:
אוי רגע אין תמונה
אנונימית
בגובה של משולש כהה זווית ככה הגובה זה מבחוץ, זה באמת החלק של h בלי h1 במקרה הזה כי את מכפילה ב a ומחלקת למצוא את השטח
שואל השאלה:
הנה תמונה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל איך זה הגובה של h-h1? זה ממש גדול לעומת הגובה שאמור להיות בפנים?
אז למה זה ככה?
אנונימית
במשולש קהה זווית, שניים מהגבהים נמצאים מחוץ למשולש ורק גובה אחד בתוך המשולש ובמשולש ישר זווית שניים מהגבהים נמצאים על צלעות המשולש (מתלכדים עם הניצבים) וגובה אחד בתוך המשולש.
שואל השאלה:
אבל צריך גובה אחד, כאילו אלד כזה שיורד מה קודקוד ל90 מעלות, אז עדיין לא הבנתי למה זה נחשב
אנונימית
במשולש קהה זווית, הגובה יוצא מהמשולש. הגובה במשולש זה מהבסיס עד לאותו קו הקודקוד בזווית של 90 מעלות לבסיס, זה מה שרואים בסרטוט