6 תשובות
אין לי מושג אני מפחדת מטמפונים
אנונימית
אוי תנחומיי
אם את לא יודעת לשים טמפון אולי תבקשי מאחת הבנות שתלווה לך פדים? יותר נוח
אם את לא יודעת לשים טמפון אולי תבקשי מאחת הבנות שתלווה לך פדים? יותר נוח
אם אף פעם לא שמת טמפון, עדיף שתבקשי ממשהי פד
שואל השאלה:
אין לאף אחתת
אנחנו איזה עשר בנות יש רק לילדה הזאת ואין לה פד
אין לאף אחתת
אנחנו איזה עשר בנות יש רק לילדה הזאת ואין לה פד
אנונימית
זה לא מסובך , פשוט תכניסי .
לי אישית יותר קל בלי מוליך אז תנסי להוציא את המוליך אולי גם לך יהיה יותר קל.
לי אישית יותר קל בלי מוליך אז תנסי להוציא את המוליך אולי גם לך יהיה יותר קל.
תקשיבי תוציאי מהמוליך כי הוא השטן ופשוט תדחפי את זה קרה לי בדיוק אותו הדבר במחזור הראשון שלי
באותו הנושא: