6 תשובות
שואל השאלה:
כן
כן
שואל השאלה:
שלח לי הודעהה
שלח לי הודעהה
מישהו שעובד בספרייה זה בסדר?
זה היה בצחוק חחח
זה היה בצחוק חחח
אנונימי
שואל השאלה:
not funny did not laugh
not funny did not laugh
אוף
אנונימי
מישהו שעובד בסטימצקי זה גם טוב?
אנונימי
באותו הנושא: