6 תשובות
אם אין לך משהו חשוב היום אל תלכי
תרגישי טוב ❤
אל תלכי.
תרגישי טוב.(:
אנונימית
יש לך משהו חשוב היום?
אם לא מקסימום תשארי ותשלימי בבית
אם כן תשתי תה או תקחי כדור שיעביר
תרגישי טוב 3>
תחכי לבוקר
אם תראי שזה עדיין לא עובר לך, אל תלכי
אם תהיה לך הקלה עד אז, אז תלכי
קחי נורופן זה עוזר לכאבים מכל סוג
רק תאכלי לפני
שואל השאלה:
תודה לכולם :)
אנונימית