7 תשובות
העיקר שהיא לובשת
סוף סוף משהו במשותף
לא שחור זה צבע יפה זה מגניב
אני לובש הרבה שחור
אם זו לא מיכאלה - לא שווה
אנונימית
לא
באותו הנושא: