11 תשובות
נורמלי
אה רגע
אנונימית
מה אכפת לך
ממש ממש לא נורמלי מה
אנונימית
שואל השאלה:
היא 16 וחצי
הוא 17 נראלי אולי קצת יותר
אנונימית
זה תלוי בני כמה הם
אה אז לדעתי סבבה
לכל אחד הזמן שלו והכימיה שלו...
אין "נכון/לא נכון"...
למשהו זה אחרי יום למשהו זה אחרי 3 שנים..
שיהיה להם בתיאבון
שואל השאלה:
לא שזה אכפת לי פשוט שהיא סיפרה לי הייתי בהלם כי היא ילדה תמימה כזאת וגם תמיד חשבתי לעצמי שאם יהיה לי חבר אז לפחות איזה חודש וחצי או חודשיים עד שנישן ביחד וגם אז אני די בטוחה שההורים שלי יסכימו
אנונימית
כן זה נורמלי
לפי דעתי ממש סבבה ונורמאלי
אי אפשר לדעת מה יש באמת בתוך הראש של הבן אדם...
את יכולה לדבר איתה על זה.. אם אתם חברות טובות ולנסות להבין אותה אם זה מעניין אותך