13 תשובות
כי אנחנו נחמדים
ואנחנו לא רוצים לבוא בגישה כזו של להרוג את כולם
לפחות הצבא
ברצועת עזה חיים גם אזרחים ולא רק טרוריסטים. מכיוון שאנחנו מדינה מוסרית שלא פוגעת באזרחים חפים מפשע, אלא רק במבצעי הטרור, ובמחבלים אז זה בלתי אפשרי פשוט סתם להשמיד הכל
שואל השאלה:
אנחנו במלחמה עם אומה אין חוקים פה
אנונימי
המציאות היא, שאנחנו נלחמים בארגוני טרור ולא באומה שלמה
שואל השאלה:
אתה טועה אנחנו במלחמה עם האומה השקרית הפלסטינית שמונעת מאידיאולוגית האיסלאם והג'יהאד.
אנונימי
כי אנחנו לא פושעי מלחמה כמוהם למרות שלפעמים אנחנו צריכים להיות
שואל השאלה:
אנחנו קונים שקט זמני במקום שקט יציב להרבה שנים
אנונימי
אבל ככול שאנחנו יותר פוגעים בהם ככה גם השנאה לישראל עולה כשהם מוכרים סיפורים לעולם על מה נחשב ש"אנחנו "
עשינו" כשבפועל הם התחילו אבל כמובן אנחנו לא נשב בחיבוק ידיים בזמן שהם יורים באף מדינה בעולם זה לא יקרה אני גם רואה עכשיו שתולה בפרק האחרון דובר שאין מספיק כסף למשטים שהם מארגנים שהיה בשנת 2018 שהתקיים במקביל לצעדות השיבה השתולה שאלה למה אין מספיק כסף הפעיל ענה לה שאין מספיק הרג פלסטינים ובזה כמובן מדינת ישראל "עוזרת להם" על ידי כך שאירגוני הטרור בעזה מנסים לחפש איך להתחיל מלחמה על שטויות
וכמובן זה אומר שלא באמת איכפת להם מהפלסטינים אם בשבילם הרג פלסטינים זה בשבילם זה יותר כסף להפצת טרור למניעת שלום אמיתי ולא אחד שמבוסס על רצח בדם קר של עם חף מפשע המשטים עצמם גרמו למדינת ישראל נזק גדול והכי משפיל כאן שמדינת ישראל הייתה צריכה לשלם על ה"נזק שהיא גרמה" 300 אלף דולר
שואל השאלה:
הארגונים לזכויות ה"אדם" (המחבלים) מקבלים מיליוני דולרים ממדינות המערב כדי לפעול תודעתית נגד מדינת ישראל. מה הם רוצים שנעשה? ניתן להם לרצוח אותנו ושנישב בשקט ועם אנחנו מגנים על עצמנו אז אנחנו יוצאים הרעים בסיפור? אף מדינה בעולם לא הייתי סובלת את מה שהם עושים אבל כשזה נוגע לישראל אז כולם משתגעים עלינו. עולם דפוק..מדינות המערב מזמן איבדו את זה עם האובר ליברליות שלהם. אני חושב שצריך לעודד הגירה מסיבית של הערבים למדינות אירופה ומדינות ערב. שגרמניה והולנד ובלגיה יקבלו את הערבים אם הם כל כך רוצים לעזור להם אני בטוח שאם היה לערבים בעזה הייתה את האפשרות להגר לאירופה הם היו בורחים בלי להסתכל אחורה. ישראל צריכה לדלל את עזה מהערבים עד שחמאס ועוד קצת אוכלוסיה נשארת שם ואז להכות בהם. וישראל צריכה לעודד הגירה בקרב מחבלי ישראל גם כן.
אנונימי
יותר נכון לשגר את כול המחבלים והמשפחות שלהם למדינות ערב ואת כול הערבים שבעד שלום להשאיר פה
שואל השאלה:
השארנו פה ערבים ב48 שטענו שהם בעד השלום ויחיו תחת מדינת ישראל..היום הערבים האלו הם הערבים של אום אל פאחם וסחנין וכל הערים המעורבות והנגב..שקמים עלינו כל פעם וחושבים שהם יכולים לעשות מה שבא להם ושזאת המדינה שלהם. אני הייתי משאיר את הערבים הנוצרים שלא תומכים באידיאולוגיה של רצח ורואים רצח כמצווה נעלה. עם האיסלאם לעולם לא יהיה פה שלום עד שצד אחד יכריע לגמרי את השני.
אנונימי
כי אנחנו לא רוצים מלחמה
כי אין טעם להפציץ את כל הרצועה יש שם אזרחים (אמנם לא הכי תמימים שיש אבל) מה שכן צריך לעשות ולשים פס על כל העולם זה כשיש רקטה הכי קטנה להפציץ את כל מחסני הנשק המרכזיים ועל כל רקטה לחסל בכיר רק ככה ילמדו, וגם מהבחינה הבינלאומית הנורמלית אין פה נזק כי זה טרוריסטים.
אנונימי