6 תשובות
להתחיל להתיידד זה לא משנה כמה חודשים עברו את יכולה להתיידד אם ילדים בשכבה או מכיתה אחרת
לנסות להראות נוכחות בהדרגה, לענות בהתחלה על שאלות ולאט לאט להצטרף לדיונים
אני בדיוק באותו המצב שלך לצערי, מוזמנת לדבר בפרטי. את לא לבד❤
וואי וואי אנחנו באותו מצב
שואל השאלה:
איך
אנונימית
לדבר. תמיד כדאי לדבר, עדיף מאוחר מלעולם לא