4 תשובות
לא. אני מתלבשת איך שבא לי ולא דופקת חשבון
לי מאוד אכפת על מה חושבים עליי,
אבל לא אכפת לי איך אנשים יראו אותי.
לדגומא- אני הולכת לבית ספר בבגדים רחבים כי אני יודעת שאני לומדת הרבה זמן ושיהיה לי נוח זה מה שחשוב.
אבל כשאני יוצאת מטעמי בית ספר אני מתלבשת בהכי סטייל שיש לי, בגלל זה אין לי תמונות שלי מהבית ספר וכולן מאחרי שעות לימודים.
לא.
כל עוד אני מרגישה טוב עם הסטייל שלי, זה מעניין לי את הביצה הלא קיימת שלי מה אחרים חושבים
לפעמים אכפת לי לפעמים לא