3 תשובות
לא לסרק על יבש!! גם לא על קצת קצת מים!! רק אם השיער רטוב לגמרי במקלחת לדוגמא כשחופפים, כן אפשרי מאוד להסתרק עם מרכך/מסכה או שמפו וכמובן גם כשהןא רק רטוב בלי כלום עליו ואחריי שהתרסקת על רטוב לשים קרם לחות או משהו על רטוב ג'ל לשיער ולקווץ (על רטוב!) בהצלחה
שואל השאלה:
רגע אם אני מסרקת את השיער במקלחת עם המסכה זה הורס את השיער?
בתור מישהי שבמקור יש לי שיער גלי מתולתל אני יכולה להגיד לך מה לא לעשות-
אל תעשי החלקת קראטין - הרבה יגידו לך שזה משקם את השיער אבל יש בזה אנסולין ואונומיה שזה שתי חומרים שהורסים את השיער .
בעיקרון, עדיף לא להסתרק רק אחרי מקלחת בלבד
ובמהלך היום לשים קרם של הזהב של פנטן ולכווץ את הגלים תלתלים ומקסימום קליפס קטן