9 תשובות
אחלה מלון הייתי שם מלא פעמים
וואי מלון מהמם
מעולה ואוכל טעים
מלון ממש טוב
והאוכל טעים ואיכותי
והאוכל טעים ואיכותי
אנונימית
שואל השאלה:
יש חתיכים?
יש חתיכים?
מעלף חושים דבר ראשון מלון ממש יפה יש אחלה אוכל ותתרחקי מדלתות מוזרות שיש שם
שואל השאלה:
אתרחק אבל יש חתיכים?
אתרחק אבל יש חתיכים?
לא יודעת הייתי שם שהייתי בת 11 ובואי נגיד שאת המציל לא הצלחתי להרשים
שואל השאלה:
הבנתי, תודה
הבנתי, תודה
באותו הנושא: