7 תשובות
02? לא
אנונימית
לא לוקחים פשוט משאירים בחדר אפשר להשתמש רק בשעת טש ולפני שאת קמה בבוקר אם יש לך זמן בכלל
לא אבל יש שעה לפני השינה שמותר להשתמש אבל בשעה הזאת זה הזמן גם להתקלח ולהתארגן לשינה
אז אני הייתי בטירונות 02 ולא נתנו לי להיות בטלפון
חוץ מזה שכל היום הייתע בחוץ היו בודקים אותנו ומכריחים אותנו לרוקן את הכיסים
כל מי שנתפס עם טלפון קיבל שעתיים ביציאה
כמו שאמרו, זה בתיק, אסור להשתמש בהפסקות אז צריך להיות חשאיים. אחרי התש כולם אמורים להיכנס למיטה לישון ועוברים בחדרים לראות שכולם במיטה, אבל אחרי שבודקים והמפקדות או מפקדים הולכים למגורים שלהם, כולם בחדר במיטה עם הטלפון. זה לא באמת ביג דיל, אבל הם חייבים לעקוב אחרי החוקים, אז לפעמים תרגישי רע כאילו ביצעת חטא שהיית בטלפון, אבל זה לא באמת נורא. תלוי במוד של הפיקוד, כמה זמן שעות ביציאה ייתנו לך על זה. ושעות ביציאה זה גם לא הכי נורא, הכי הרבה שלי אני ישבתי 4 שעות במרכזית, אבל תמיד היו עוד בנות אז היינו מסתובבים במרכזית, קונים אוכל ויושבים, והזמן היה טס. אולי לי פחות כאב השעות ביציאה כי גרתי חצי שעה מהמרכזית חח, בטוחה שלבנות שגרו בערים רחוקות זה היה קריטי
לא אבל אסור להשתמש
זה חרטא, ב02 כולם משתמשים כל הזמן פשוט תדאג שלא יתפסו אותך. וגם אם כן יתפסו לרוב לא עושים כלום סתם מענה משמעתי. אין סיבה שתשאיר בחדר ותשתעמם רוב היום.
אנונימי