5 תשובות
תכתבי לו מה את מרגישה ומה את חושבת
שואל השאלה:
כבר כתבתי לו כמה פעמים
לקח זמן עד שהוא שחרר כביכול
הוא "נלחם" עליי עד עכשיו
וכרגע לא יודעת מה להגיד לו ..
אנונימית
עם את לא רוצה בזה שחררי אותו עם את רוצה לנסות תגידי לו את זה
את יודעת מה את מרגישה? תסתכלי על העתיד האם זה באמת יכול ללכת בניכם? האם את רוצה לפתח איתו את הקשר יותר?
אם מישהו שגדול ממני בעשור היה כותב לי על השניה הייתי חוסמת ובטח אם זה היה דרך האינסטנגרם