7 תשובות
לא נורא
לא נורא בכלל.
לא נורא בכלל...
זה אפילו גבוה
זה 180 כמעט
זה גבוה
מה זה מצויין
לא נורא בכלל אתה יותר גבוה ממני והגובה שלי נחשב לא רע בכלל תהנה יאח
זה ממש לא נורא זה גובה ממוצע