שאלתי את המורה שלי עם אפשר לעלות ממגמה עיונית למגמות ריאליות (ביולוגיה ,מדעי המחשב) ויש לי ציונים ממש טובים בכל המקצועות בתיכון והיא אמרה לי שאני לא יכול לעלות בגלל שעליה למגמה מדעית מבוססת על הציונים בחטיבה ואני לא יודע מה אני צריך לעשות או שלא לעשות כלום?