13 תשובות
put me in a movie
אנונימית
^סתם מסקרנות, מה את מחשיבה כשיר וואו?
אנונימית
וואלה כל השירים של
cigarettes after sex
the neighborhood
דברים שאני שומעת ולא להקות או זמרים אמריקאים ומודרניים ההפך המוחלט , זה פשוט זוועתי זה עדיין שירים אבל לא טובים
שואל השאלה:
איזה שירים את מחשיבה לטובים?
אבל אני מכירה שירים גרועים אז ms potato head של מלאני מרטיז
שואל השאלה:
איזה יופי שלא שאלתי לדעתך(;
שירים גרועים ככ
השירים עצמם גרועים זה שאתה אוהב אותם לא הופך אותם לטובים (:
cry baby
the beach
לא דעת
the beatles
the kinks
david bowie
madness
rolling stones
eric clapton
zombies
faces
pink floyd
להקות וזמרים בריטיים בכללי
שואל השאלה:
זה עניין של טעם, יש לך טעם אולד סקול (שגם אגב אני שומע בנוסף) זה שאני שומע גם שירים כאלה זה לא הופך אותם לגרועים
שואל השאלה:
טוב הבנתי שאת חושבת שיש לך את הטעם הכי טוב בעולם, שיבושם לך (;