12 תשובות
אני
לא לול
לא לול
שואל השאלה:
אם אתה לא רוצה זה לא רלוונטי אליך, אין לך סיבה להגיב
אם אתה לא רוצה זה לא רלוונטי אליך, אין לך סיבה להגיב
שואל השאלה:
שלחי לי את הuid :)
שלחי לי את הuid :)
מה זה? אני רק צריכה הסבר איך להגיע לשם
שלחי את שלך אני אוביף מאוחר יותר
פשוט תלחצו על coop mode.. יש שם מספיק אנשים
אשמח להצטרף גם אם אפשר
אני, שלחי לי את היאויד שלך ונשחק יחד
esc
שמאל למעלה
שמאל למעלה
אם אני דרך מחשב על איזה מקש ללחוץ בשביל להגיע לתפריט פיימון ?
אניי uid : 708267393 ^^
באותו הנושא: