5 תשובות
בסוני
שואל השאלה:
ואם אין לי?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה!!
אנונימית
אפשר להוריד אימולטור למחשב
אז את לא ממש יכולה לשחק^
זה משחק די אקסקלוסיבי לפלייסטיישן אם אני לא טועה.
אנונימית