26 תשובות
אני גם לא מבין.
זה לא אתר הכרויות, זה אתר שבו שואלים שאלות ומקבלים תשובות.
שואל השאלה:
ועדיין הכרתי את חברה שלי פה
ועדיין הכרתי את חברה שלי פה
אנונימי
וזה עדיין לא הופך את זה לאתר הכרויות
כל הכבוד לך, אבל המטרה הראשית של סטיפס היא שאלות ולא דייטינג.
אפשר להכיר אנשים בכל מקום, זה לא הופך את אותם המקומות לאתרי הכרויות.
אפשר להכיר אנשים בכל מקום, זה לא הופך את אותם המקומות לאתרי הכרויות.
המטרה שלו זה של האתר זה שאלות ותשובות
לעזור ולקבל עזרה
לעזור ולקבל עזרה
עזוב אותך אנשים מתיפיפים כולם פה להכיר שלא יספרו לך אחרת. בתוך תוכם
^לא הכרתי פה אף אחד. גם לא הייתי בזוגיות אף פעם.
שואל השאלה:
מעניין למה
מעניין למה
אנונימי
^אתה מדבר אליי?
לא הייתי בזוגיות פשוט כי אני לא מחפשת זוגיות.
לא הייתי בזוגיות פשוט כי אני לא מחפשת זוגיות.
שואל השאלה:
כן אני בטוח שאין עוד סיבות
כן אני בטוח שאין עוד סיבות
אנונימי
תודה על הרמיזה
שואל השאלה:
לא רמזתי אמרתי עובדה
לא רמזתי אמרתי עובדה
אנונימי
איכס למה סתם להיות מגעיל למה אתה לא יכול פשוט לכבד אחרים ואת הדעות שלהם?
זה סתם מזלזל ומגעיל
שואל השאלה:
אוי איזה מסכנה את נגעתי בנקודה רגישה?
אוי איזה מסכנה את נגעתי בנקודה רגישה?
אנונימי
יאללה שתוק כבר
לאף אחד לא אכפת מה אתה חושב
שואל השאלה:
לא אכפת לי כל כך
לא אכפת לי כל כך
אנונימי
יופי
שואל השאלה:
שמח שהסכמנו סוף סוף
שמח שהסכמנו סוף סוף
אנונימי
שמחה שאני לא צריכה לקרוא יותר מה שאתה כותב או אי פעם לפגוש אותך מגעיל אחד
אבל מאחלת רק טוב
שואל השאלה:
אמן
אמן
אנונימי
זה שהכרת פה את חברה שלך לא אומר שזה נועד לזה ולא אומר שזה טינדר
ובני כמה אתם?
באותו הנושא: