4 תשובות
זה יותר בכיוון ההנאה ופחות התרבות.. לא סתם זה פעולה שנוראה חביבה אצל האנשים (-:
אנונימית
זה נכון
עם כבר מדברים על זה רק בני אדם ודולפין מקיימים יחסי מין בשביל הנאה
התרבות והנאה! d:
באותו הנושא: