16 תשובות
הייתי פוסלת ישר
אנונימית
בקטע ידידותי לא
כן
מבחינה זוגית? אני חושבת שרוב האנשים לא יוכלו להתמודד עם שותף שסובל מהפרעה כזו זו הרגשה נוראית ואני אומרת מנסיון
אנונימית
כן אני אגיד גם למה
אני לא אשפוט על זה אם היא מנסה להתמודד עם זה ולהילחם בזה, זאת לא אשמתה שהיא מתמודדת עם זה
אבל היא אם באמת לא רואה עם זה בעיה ורוצה להמשיך אז אני פוסל
הגיוני
אני לא חושבת שזה היה מוריד לי, ההפך, אני חושבתת שזה היה גורם לי לאהוב אותו יותר וכל זה אבל אני יודעת שזה היה שוחק אותי מנטלית
אבל אני לא בן אז...
שואל השאלה:
אפשר רק לשאול למה?
אנונימית
גם ככה קשה לי עם עצמי אז להתמודד עם עוד מישהו שקשה לו
ממש לא.
זה לא חלק מהאופי שלו וזה לא מקום לשפוט עליו.
למה מה?
בתור טח. שסובלת מזה
להפך זה יעלה לי
אני יוכל לתמוך בו כי אני יודעת מזה אני מזדהה איתו
לא. לשני קראשים שלי היו הפרעות אכילה, היה לי מאוד קשה שיש להם את זה אבל לא בקטע של מוריד לי, אלא בקטע של באסה לי שהם מרגישים ככה והייתי רוצה שהם לא