3 תשובות
כן כואב רק ל3 ימים אבל זה שווה את זה.
שואל השאלה:
זה כאב שהוא סביל או סתם מציק כזה בעין?
זה כאב שהוא סביל או סתם מציק כזה בעין?
אנונימי
זה פשוט כואב, לא תוכל לפתוח את העיניים סביל זה כן כי בסוף תעבור את זה.
באותו הנושא: