6 תשובות
כי אממ
למה לא להגיד
אני לא מרגישה ככה...
לא יודע אולי בגלל שהם ההורים שלהם?
שואל השאלה:
למה כן? מרגיש לי מוזר פשוט לומר "היי יש לי חבר" כאילו מה עכשיו
^אה בקטע הזה מסכימה
אבל בכל זאת צריך להכיר אותו באיזשהו שלב, אז מתישהו צריך להגיד
אנונימית
אני חושבת שזה בגלל שאם את/ה ילד/ה ואתה רוצה להיפגש עם הבן זוג ההורים צריכים לדעת לאן אתה הולך כי אם דואגים לך
ואם את/ה כבר בוגר/ת זה פשוט גם כדי לכבד אותם וגם שהם ידעו מי דואג לך ועם מי את מתגוררת וזה