7 תשובות
לא
J.t
זוג עגילים אחד בלבד, עגיל בכל אוזן. עגיליה של חיילת בשירות קבע, ניתן שיבלטו מתנוך האוזן 1.5 ס"מ לכל היותר. מקור אתר צהל
כעיקרון לא
אמרו שמותר אבל שני עגילים בכל אוזן ^
J.t
בנות, במהלך שירות החובה שלכם תוכלו לענוד עגיל אחד על כל אוזן, כשהוא צמוד לתנוך - לא בולט ולא עובר אותו. אין הגבלה על צבעים אבל מה שכן, אסורים עגילים נוספים שהם לא בתנוך, כמו הליקס, פירסינג וכו'. בנים, לכם אין כמובן אישור לנוע בשום עגילים.
מתגייסים
מה למה אז אמרו לי שמותר שני עגילים בכל צד בשירות
J.t
רק לנשות קבע (עגילי חישוק)
לחיילות סדיר מותר עגיל אחד צמוד בתנוך בכל אוזן.
^^ j.t
לא יודעת מי אמר לך את זה, אבל בכל שיעור על דיגום ואגרת רסר ממש מדגישים את עניין העגילים