6 תשובות
חמים, זה גם נעים כשאת חולה, שוטף מעלייך את ההרגשה הלא נעימה לאיזה ארבעים דקות
חמים.
תרגישי טוב
שואל השאלה:
אבל מים חמים לא יחמירו תמצב? יש לי 38.5 חום
אנונימית
אבל מים קרים לשתות ולראש
מים חמים
וועליה אולי פושרים, רק שלא יהיה לך קר
ותשימי משהו רק על המצח או שתקחי כדור להוריד את החום ותנוחי