6 תשובות
כי זה מאמריקה
כי המציאו אותן באמריקה
סתם לא יודעת
הנה הסיבה:
שואל השאלה:
ברה אני לא הולכת לקרוא הכול^
איפה בערך כתובה הסיבה?
כי אמריקקים חשבו על זה
כי ישראלי רגילים לשמות, באמריקה קוראים להן שאלות רב ברירה