6 תשובות
הכל בסדר אל תלחצי(:
אני בטוחה שאתמהממת!!. הכי חשוב שתזרמי איתו ויהיה טוב בטוחה!
בהצלחה!!
אני בטוחה שאתמהממת!!. הכי חשוב שתזרמי איתו ויהיה טוב בטוחה!
בהצלחה!!
ככה קרה בדיוק שנפגשתי עם חבר שלי בפעם הראשונה היינו מדברים באינסטגרם 4/5 חודשים כי פחדתי להפגש איתו כי יש לי אף מזעזע ופחדתי שיהיה מביך או שהוא לא יאהב אותי או שיחשוב שאני מכוערת אבל אין לך מה לדאןג באמת בזכות זה שנפגשתי איתו אנחנו כבר ביחד 9 חודשים עוד קצת כבר שנה והוא חושב שאני הדבר הכי יפה שקיים ושנםגשנו לא הצלחנו להוריד את העיניים אחד מהשניה והשיחה פשוט זרמה
אם באינסטגרם הכימיה בינכם הייתה טובה אז כם במציאות היא תהיה אולי בהתחלה יהיה קצת מביך אבל עובר מהר
בהצלחה!!
אם באינסטגרם הכימיה בינכם הייתה טובה אז כם במציאות היא תהיה אולי בהתחלה יהיה קצת מביך אבל עובר מהר
בהצלחה!!
איך היה??
שואל השאלה:
וואי איך אני שמחה ששאלת זה היה כואב אבל כאב כיף כזה
וואי איך אני שמחה ששאלת זה היה כואב אבל כאב כיף כזה
אנונימית
למה כואב
אוי אוי אוי הבנתי