8 תשובות
כיתה יא
ותאמת שכיתה י'
אבל זה אולי כי השנה רק התחילה
ותאמת שכיתה י'
אבל זה אולי כי השנה רק התחילה
עכשיו אני בכיתה י'
היה לי הכי קשה בכיתה ט' כי אז מה שלא הקשבתי לו בקורונה התחיל להיות חשוב
היה לי הכי קשה בכיתה ט' כי אז מה שלא הקשבתי לו בקורונה התחיל להיות חשוב
אני כיתה ט
מבחינה חברתית כיתה ז ולימודית עכשיו
מבחינה חברתית כיתה ז ולימודית עכשיו
כיתה ט וכיתה שהייתה לי הכי קשה ז נראה לי
אנונימית
אני יב והכי קשה זה עכשיו כי יצא כל הכוח כבר על יא
כיתה ט'
וכיתה ז' הייתה הכי קשה מבחינת להכיר חברים ולימודית (בגלל הקורונה)
וכיתה ז' הייתה הכי קשה מבחינת להכיר חברים ולימודית (בגלל הקורונה)
ז כי התחילה הקורונה עד תחילת ט
יא והכי קשה ט וח
באותו הנושא: