10 תשובות
זה מעלה להם כי היא יפה ושווה.
כל מי שיכתוב אחרת שקרן
כל מי שיכתוב אחרת שקרן
אנונימית
תלוי איך היא מתנהגת ואם יש סיבה שהיא עם מחשוף
אנונימי
מוריד כי היא זולה.
אנונימי
למה שהיא תראה זולה ?
כי אדם שהוא מייקר את עצמו מכסה את הגוף שלו.
אנונימי
מוריד לי מאד ואפסול אותה על זה (לזוגיות) כי זה פריצות.
אנונימי
^^ מכירה המון אנשים זבלים שבזבלים שמכסים את עצמם , אני לא צריכה להסתיר את עצמי כדי להיות אדם איכותי ואני אדם איכותי מאוד לא משנה מה אני לובשת , נטו שנאת נשים
^ בגלל שאני מכיר את היחס שלך לדת (מזעזע), לא הייתי אומר עלייך שאת אדם איכותי.
וזה לא קשור לשנאה, זה עניין של ערכים נכונים ורצון הבורא.
וזה לא קשור לשנאה, זה עניין של ערכים נכונים ורצון הבורא.
אנונימי
אני לא מאמינה בערכים ובאמונות שלך לכן זה לא אישיו בשבילי , אני אדם איכותי וטוב גם אם אני מתנגדת לחוקים קיצוניים
^ אז מה קובע ומי קובע אם אדם מסוים הוא טוב רע, אם לא אלוקים והציות לחוקים שלו?
אנונימי
באותו הנושא: