6 תשובות
ראיתי שלהרבה אנשים זה כבר מתחיל להידפק
לי הכל עובד טוב וזה עשה לי התראה על הלייב של אקסדינארי הירוס ~
תבדקי אם אין שם משהו בהגדרות
לי הכל עובד טוב וזה עשה לי התראה על הלייב של אקסדינארי הירוס ~
תבדקי אם אין שם משהו בהגדרות
גם לי זה לא מראה וזה מבאסס
ס אבל לפעמים כן לפעמים לא
ס אבל לפעמים כן לפעמים לא
שואל השאלה:
לינו בלייב אגבב!!!
לינו בלייב אגבב!!!
אנונימית
בעיקרון כן אבל זאת אפליקציה דיי דפוקה לפעמים זה נותן ולפעמים זה לא, אולי זה באמת קשור לזה שזה הולך להיסגר. ולא הבנתי את השאלה השנייה
שואל השאלה:
לא משנה זו אותה שאלה בניסוח די מוזר תודה!!
לא משנה זו אותה שאלה בניסוח די מוזר תודה!!
אנונימית
חחח כן הייתי בלייב של לינו 0:
באותו הנושא: