2 תשובות
כי הם רצו לעשות סדרה מקורית
אני בהתחלה ראיתי וזה הרס לי את הילדות אז אני יותר לא צופה בסגאת ווינקס וגם בלי טקנה ווינקס זה לא ווינקס
כי הם מעצבנים.
חסר כל כך הרבה שם.