8 תשובות
כן, לגמרי הגיוני
כע הגיוני
זה לא מוזר, הגיוני
לא מוזר
אבל אם את רוצה, תנסי לפנות אליו, ליצור איתו שיחה ולחפש מכנה משותף שתוכלו לפתח עליו שיחות וזה יכול להתגלגל
שואל השאלה:
נע אני ביישנית מידי
הגיוני הגיוני
לא יוזר
להרבה זה ככה
הקראש שלי בשכבה שלי ואני לו חושבת שהוא מודע לקיומי, זה היה לי ככה עם רוב הקראשים שלי כי אני די ביישנית