5 תשובות
יש חלק שזה עדיין לא יצא להם
בטח יש עוד
שואל השאלה:
איך זה עובד?
נגיד לחברה שלי יש אייפון 12 או 13 לא זוכרת
ולה כבר יצא
אנונימית
אייפון קודם שיומי אחר כך ואז גלאקסי ואז כל השאר