7 תשובות
שאני לא צריכה להשוות את עצמי לאחרים ושאני טובה איך שאני
להגיד לא לאנשים
שאף אחד לא ישאר איתי לנצח ואני צריכה ללמוד לשרוד לבד
מה זה הטרדות/הטרדות מיניות כי למשל אם יודעים את זה לפני גיל ההתבגרות הייתי מציל את עצמי
שכולנו מושלמים פשוט אנחנו חיים בחברה מאוד שיפוטית
שכולנו נמות ואין לנו איך לעצור את זה אז לחיות את החיים ולהתעלם מחוסר ביטחון כי אם נתעסק רק בזה בסופו של דבר נתחרט על זה
לא לסמוך על אף אחד בחיים האלו.
אנונימי
באותו הנושא: