10 תשובות
לדעתי תשלח לה ואם היא תענה על הכיפאק ואם לא תסיק את המסקנות שלך לגביה
שואל השאלה:
לא יודע זה קשה לי לשלוח לה הודעה
אחרי שהיא עזבה נכון שזה היה בגללי
אבל האגו משחק בי
לא יודע זה קשה לי לשלוח לה הודעה
אחרי שהיא עזבה נכון שזה היה בגללי
אבל האגו משחק בי
אנונימי
תשלח חיים רק פעם אחת
שואל השאלה:
שלחתי
והלב שלי דופק אלף פעימות בשניה
שלחתי
והלב שלי דופק אלף פעימות בשניה
אנונימי
יאא מה היא הגיבה?
שואל השאלה:
לא הגיבה
לא הגיבה
אנונימי
שואל השאלה:
כנראה שהיא לא מעוניינת
ירד לי ממנה
כנראה שהיא לא מעוניינת
ירד לי ממנה
אנונימי
שואל השאלה:
אז לשלוח לה הודעה ?
אז לשלוח לה הודעה ?
אנונימי
קשים*
זה תלוי באישיות שלה אם היא מהבנות האלה שמעזות לעשות דברים גם כשהם קשם כמו זה או מהבנות שכן חסר להן משהו אבל לא עושות כלום למען זה
באותו הנושא: