12 תשובות
שואל השאלה:
כשסיפרתי ליבה שלי שדוד שלי נפטר, היא אמרה שהיא מבינה אותי כי החתול שלה נפטר, הכעיס אותי ממש. שניהם אובדן ושניהם קשים, אבל לא באותה מידה- זה לא אומר שהיא מבינה את ההרגשה.
אנונימית
יש אנשים שקשה להם יותר עם מוות של חיות מחמד מכל מיני סיבות, זה עניין אישי.
ברור. חיי אדם קדושים באשר הם ובהשוואה לחיות בודאי

לפעמים אנשים נוטים לחוות אובדן במוות של חיית מחמד שאהבו הרבה יותר מאדם מרוחק שלא פגשו
זה לא אומר שהם חושבים שהחיים של בעל חיים שווים יותר מאדם
אל תחשבי שהאובדן שלה והכאב שלה מהמוות של החתול מזלזלים במוות של דוד שלך..
יש אנשים שחווים אובדן גדול מאד אפילו מפרידה
זה כבר סובייקטיבי
יש אנשים שהערך שלהם לחיות הוא גבוה יותר מהממוצע והכל בסדר. להרבה אנשים חיית מחמד זה פשוט ילד. כאילו ילד שני, וזה אובדן קשה כשאתה מחובר אליו. זה להיפרד מהחבר הכי טוב שלך
אני לא מסכימה כי אני פשוט לא רואה את הדברים כמוך
זה מאוד תלוי לרמת הקשר של הסן אדם עם בעל החיים. נגיד דוד של אמא שאף פעם לא פגשתי מת אין לי באמת צער כמו שהיה לי אם (חס וחלילה) החתולה שלי תמות (זה כמובן דוגמה)
בנוסף אני לא רואה הבדל בין בעל חיים לבן אדם כולם חיות בסופו של דבר זה מאוד קשור לקשר עם הבן אדם/ חיה
אני לא מסכימה
יש אנשים שקשורים לכלב שלהם יותר מלבן אדם(ואפשר להבין את זה) הכלבים שלי הם הכל בשבילי אני אוהבת אותם הכי שבעולם יותר מאת המשפחה שלי שהכלבה שלי נפטרה הייתי בדיכאון תקופה ארוכה היא הייתה החברה היחידה שלי המשפחה היחידה שלי זה המישהו הראשון שאת רואה שקמה בבוקר והאחרון שראה שהולכת לישון זה מישהו שלעולם לא ישנא אותך או יפגע בך זה מישהו שתמיד היה שם בשבילך לעומת אנשים שהם לא ככה שסבא שלי נפטר בכיתי יום ושחכתי מזה כי לא באמת הייתי קשורה עליו אבל על הכלבה שלי בכיתי חודשים
כמו שאת איבדת את דוד שלך והרגשת ככה שהיא איבדה את החתול שלה היא הרגישה בדיוק אותו דבר ואולי אפילו יותר אי אפשר באמת להשוות
יש אנשים שבשבילהם אובדן של הכלב זה כואב בדיוק כמו בן אדם ולפעמים יותר
אולי אני ישמע עכשיו רעה אבל זאת האמת שלי אני לא קשורה למשפחה שלי בכלל אם האחים שלי או מישהו ימות(חוץ מסבתא) אני באמת לא חושבת שהיה לי אכפת יותר מדי אחרי יום אני בגלל ישכח מי הם היו אבל אם אחד מהכלבים שלי ימות אני לא חושבת שיוכל להתגבר על זה
אנונימית
מסכימה ומחזקת.
למרות שבסרטים מוות של בני אדם לא מעציב אותי בכלל ומוות של כלבים שובר אותי
לא מסכימה וזה לא נכון. מוות של בעל חיים עצוב בדיוק כמו של בן אדם.
יש אנשים פשוט שמחשיבים בעלי חיים רק כבעלי חיים ולא כמשפחה אז הם נקשרים אליהם פחות אז פחות עצוב להם. אבל לא להכליל וזה ממש לא נכון וזה מגעיל אם כבר שאת אומרת שזה לא עצוב כמו מוות של בן אדם כי יש אנשים שהלב שלהם שבור על זה שאיבדו את היקרים להם שהם הילדים שלהם ממש.
יש חיות שהן ממש חלק מהמשפחה, זה נכון שהם לא כמו אמא או אבא או בכללי קרובי משפחה אבל לפעמים אובדן בעלי חיים שחשובים לך יכל להיות ממש קשה...
בעיניי מוות של חיית מחמד הרבה יותר קשה ממוות של בן אדם