14 תשובות
יש ויש
לא בהכרח, כל אחד והאופי שלו
אכן
אי אפשר להכליל, חלק כן חלק לא, הם אנשים.

זה כמו לשאול - חילוניים נחמדים?
חלקם
זה תלוי מי, אי אפשר להכליל
רובם כן
החילונים הם אנשים טובים?
אני בסביבת מלא דתיים רובם ממש אנשים אדיבים וטובים תמיד יש תאלו שלא
אנונימית
יש ויש, כמו בכל קבוצה באוכלוסיה
מה זה השאלה הזאת?

חילונים הם אנשים רעים?
בעיקרון התורה דוחפת אותנו להיות הכי טובים ונחמדים שאנחנו יכולים. האם כולם ככה?-לא.

כמו בכל אוכלוסייה אחרת בעולם...
כן, מי שלא כנראה שלא דתי
מי שלומד תורה יודע כמה דגש התורה שמה על מידות טובות

לדוגמא, כל חומש בראשית מכיל רק 3 מצוות, כל השאר זו עבודת המידות
למה שלא יהיו?
ברור שמישהו שעושה את רצונו של מי שברא אותו הוא אדם טוב.

מה זאת השאלה הזאת?
אנונימי