5 תשובות
את כל יום שואלת על זה, דיי
שואל השאלה:
סליחה שיש לי חרדה מלהרגיש רע, ואני כל היום חושבת אם יקרב לי משהו בגלל זה. אם את לא מבינה את זה אז אל תעני
סליחה שיש לי חרדה מלהרגיש רע, ואני כל היום חושבת אם יקרב לי משהו בגלל זה. אם את לא מבינה את זה אז אל תעני
אנונימית
לא ואם הייתה לך הרעלת מים כבר היית מגיעה למיון
לא אני שותה כל יום בהיץ ספר בין שבע וחצי לאחת 4.5 ליטר ואני בסדר גמור
לא לא יקרה לך כלום כנראה אם בארבע שעות האלה לא שתית אותם אחת אחרי השנייה אז לא יקרה לך כלום הכאב ראש הוא כנראה מנטלי לשתות זה חשוב אבל לא להגזים יותר מדי
באותו הנושא: