9 תשובות
הגיוני לגמרי
זה מה שקורה לי המון ואם את רוצה לדבר על זה אני פה
מאוד הגיוני וגם אני ככה
חח גם אני ככה נורמלי לגמרי
אנונימית
לא
למה לבכות?
אנונימי
זה מרדים
הגיוני. כנראה את שומעת שירים דכאוניים
כן